sofiejohnsson-foto

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av sofiejohnsson-foto - 24 augusti 2011 16:17

 Hallå bloggen,
tittade på True Talent igår så det var därför jag glömde bort att blogga..
Igår tänkte jag inte göra ngt speciellt typ bara chilla framför teven o så men så blev det inte.. istället hängde jag med Allis Millegård hem!   
Fast vi typ chillade framför teven ändå, så man kan ju säga att dagen blev nästan så som jag hade tänkt mig.


Just nu sitter jag o äter, ikväll blir det match mot Bankeryd! ♥ Nu tar vi dem tjejer.
Skolan har varit kul idag, har fått våra skåp o grupper o sånt   
Fast okej måste erkänna att jag inte blev jätte nöjd med att jag fick överskåp.. men jag hamnde nära dej '' Allis Millegård '' o det var  huvudsaken!   
Min mat blir kall nu så jag måste äta.
 



Presentation


sofie johnsson här,
i min blogg får du läsa om mitt liv, se mina foton och kommentera mina minnen om du vill.
puss & kram ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vilken är den bästa sporten?
 fotboll
 innebandy
 basket
 hockey
 handboll

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards