sofiejohnsson-foto

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av sofiejohnsson-foto - 8 augusti 2011 15:43

Hallå bloggen, igår kom man hem från Mallorca.


De har varit en mysig resa med mycket sol, bad & shopping! De två första dagarna bodde vi på ett hotell i huvudstaden Palma. På en reataurang som låg ganska nära hotellet beställde Allis friterade bläckfiskarmar... o jag smakade fakstiskt en bit!!    
Det var ändå en sak som jag inte samkade o de var musslorna som allis beställde några dagar senare.(jag hatar skaldjur!) 
I slutet på veckan bodde vi i en egen lägenhet i en liten stad som heter puerto de soller, ett riktigt mysigt ställa som jag rekommenderar till dem som gillar att bada, sola, shoppa, käka på restauranger !   
Allis o jag shoppade en del, mina favorit saker av det jag köpte var plånboken & ringen som ni ser på bilderna här nedan för!  


                 

  
Bilden är tagen från balkongen ♥
Vi satt ofta på balkongen o spelade yatzy o kort på kvällarna. fick lära mig ett nytt kort spel som heter 'En kort & En lång'..o de var verkligen en upplevelse att få lära känna en ny familj lite bättre !
 
 Allis Millegård du betyder   

Presentation


sofie johnsson här,
i min blogg får du läsa om mitt liv, se mina foton och kommentera mina minnen om du vill.
puss & kram ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vilken är den bästa sporten?
 fotboll
 innebandy
 basket
 hockey
 handboll

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards