sofiejohnsson-foto

Alla inlägg under juni 2011

Av sofiejohnsson-foto - 28 juni 2011 13:14

Ciao !
just nu ligger allis och sover, och då passar jag på att ta hennes dator!   
igår/idag tog vi lite helgalna bilder på oss och tittade på teve till kl 06.00! 
så det är nog därför hon sover nu.. ?


btw alla ni som har varit med i Allis omröstning 'vem är världens snyggaste man'  och inte har kollat hennes blogg på ett tag så, tkr jag att ni borde kolla hennes blogg för nu är omröstningen avslutad och för att då få veta vem som vann, är det bara att kolla hennes blogg: http://dinallis.bloggplatsen.se/ !   


   
     vilken jävla natt...o det kommer nog bli fler, älskar dej sjukt mkt alllis Millegård!  (ingen misstolkar detta)





Eftersom jag inte är inne på min egna dator så har jag inga Tyskland bilder... men jag laddar upp dem senare !   (den här smile'sen var ju lite lik dej allis)


Av sofiejohnsson-foto - 23 juni 2011 13:43

Hejj bloggen, :)


om ni undrar varför jag inte har uppdaterat på ett tag så beror det på att vi har sommaarlooov! för när det är sommarlov pallar jag inte sitta vid datan hela tiden, ist ' sol och bad här kommer jag wtf ' :D


Nu kommer det lite nytt och fräscht från Skövde,   hittade lite smått och gott inne på ' ElinsEsplanad ',ex conversen blev jag mest nöjd med :D ♥
1. bruntskärp - MQ
2. gröntlinne - KappAHL*
3. rosalinne - kappAHL*
4. vit.. byxa* - kappAHL
5. fläckig brun/svart topp - HM
6. GlassTröjan* - Gina tricot -->
Det var bara en sak som jag inte hittade i min storlek, --->  
Jag shoppade inte bara i skövde, jag tittade också på min lillebror när han spelade fotboll.


Det kommer snart lite bilder och sånt från när jag var i Tyskland ! (:

Presentation


sofie johnsson här,
i min blogg får du läsa om mitt liv, se mina foton och kommentera mina minnen om du vill.
puss & kram ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vilken är den bästa sporten?
 fotboll
 innebandy
 basket
 hockey
 handboll

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards