sofiejohnsson-foto

Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Tält var det här! :p

Av sofiejohnsson-foto - 14 augusti 2011 20:29

Hallå bloggen,
nu sitter man här i ett tält med Sanna Isaksson   
käkade en HFF-pizza för ett tag sedan o nu sitter man här o käkar popcorn, chips istället. Det tog ett tag att sätta upp tältet men det var det värt!
Vi har oxå hunnit med att bubbla bubbel badkar   
Det blev ett kort inlägg, men om ni vill veta lite fler detaljer om vad vi gjorde är det bara att klicka: http://sannaaaisaksson.blogg.se/ 
HA DET GÖTT !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sofiejohnsson-foto - 3 september 2011 20:11

Hittade de här söta bilderna på kaninerna (: -->                  ...

Av sofiejohnsson-foto - 3 september 2011 19:11

Hallå bloggen, Snart fyller man år igen och som sagt jag gillar ju att inreda så jag funderar på att byta ut lite saker i mitt rum till lite nya prylar,   -->      Det blir bara en bild än så länge.. men det kommer en annan schysst  bild som ä...

Av sofiejohnsson-foto - 28 augusti 2011 19:15

Hallå bloggen, har inget speciellt att berätta det är därför jag inte har uppdaterat på ett tag, men helgen har varit chill!   förra inlägget skrev jag lite om att jag skulle ha match mot Habo, och matchen slutade 2 - 1 till dem. Vi spelade grymt bra...

Av sofiejohnsson-foto - 24 augusti 2011 16:17

 Hallå bloggen,tittade på True Talent igår så det var därför jag glömde bort att blogga..Igår tänkte jag inte göra ngt speciellt typ bara chilla framför teven o så men så blev det inte.. istället hängde jag med Allis Millegård hem!   Fast vi typ chil...

Av sofiejohnsson-foto - 22 augusti 2011 15:17


Hallå bloggen, Just nu gör jag inget speciellt förutom att blogga.Har varit på det dära samtalet i skolan idag o i morgon blir det en dag uppe på öxnehaga med klassen, för kunna lära känna de nya som har börjat på Engelska skolan lite bättre     Börj...

Presentation


sofie johnsson här,
i min blogg får du läsa om mitt liv, se mina foton och kommentera mina minnen om du vill.
puss & kram ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vilken är den bästa sporten?
 fotboll
 innebandy
 basket
 hockey
 handboll

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards