sofiejohnsson-foto

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av sofiejohnsson-foto - 16 juli 2011 11:37

Hejj bloggen, nu är man hemma från Kroatien.
Veckan har tillbringats på ön Krk som tillhör Kroatien, med mycket sol och bad & en härlig temperatur runt 30 grader i skuggan!   


Adriatiska havet som vi badade i var kristallklart, men lite väl salt för min del.. för om man fick in lite havsvatten i munnen så spydde man typ, seriöst ' fast efter en vecka vänjde man sig ! Men var skönt att svalka sig i när det blev för varmt att vara på land!

O en dag var familjen o jag i Stara Baska och snorklade, såg otroligt häftiga fiskar & hittade fina stenar.   

Det fanns lite annorlunda glass, vad vi har hemma - RED BULL !!! den var ganska god problemet var just att jag hade precis ätit så jag var inte jätte sugen på glass o det var sista kvällen så jag tyckte jag var tvungen att smaka!      
Blev faktiskt lite förvånad att det inte fanns `calippo shots´ för den finns typ överallt förutom i sverige -.- (min favvo glass)


Som ni ser så finns det en omröstning `vilken är sommarens godaste glass´
var gärna med och tyck till, det kommer komma en ny omröstning så fort denna är avslutad!   


Fotograferade en del med ! -->    



         VARNING för kor & flygplan               
Snart blir det dags igen - Mallorca med finaste Allis Millegård,   



Presentation


sofie johnsson här,
i min blogg får du läsa om mitt liv, se mina foton och kommentera mina minnen om du vill.
puss & kram ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vilken är den bästa sporten?
 fotboll
 innebandy
 basket
 hockey
 handboll

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards