sofiejohnsson-foto

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av sofiejohnsson-foto - 30 maj 2011 21:32

Hejj alla bloggare eller vad man nu säger x) ..

Helgen har varit awsome, det känns verkligen som det är sommarlov (när man är med kompisar dag in och dag ut)
Fredagen: Efter skolan så hängde Allis Milegård med mig hem och så fixade 'vi' min blogg, http://sofiejohnsson-foto.bloggplatsen.se
Kl 18.00 var det samling med fotbollen (matchen började kl 19.00) Husqvarna ff - Tranås... matchen slutade 0-3 till tranås, så vi förlorade -.-
Sen vid kl 22.00 tog jag tåget till min kusin ♥ (vi skulle sova över) vi kollade på lite film och sånt, på Lördagen: slappade vi och åkte in till A6 och där träffade jag Allis & Edna (: på eftermiddagen åkte jag till Emma Sjölin (en gammal klasskompis) När jag kom till henne åkte vi till hemmakväll i huskvarna för att hyra film och köpa GODIS! :D Vi tittade på två filmer, en action film & en **komedi** typ ♥
På söndagen: tittade vi på ännu mer film och käkade GODIS till frukost :D (hoppas inte mina föräldrar ser detta x) på eftermiddagen åkte vi hem till hennes mamma och emma har fått fyra små kattungar, Ken, Tyra, tiger.. & en kattunge som de inte kommit på något namn till än ;)

Älskar dej kusin & Emma ♥
Det var länge sen man fick uppleva en sån 'fullhelg'/toppenhelg igen :D

Presentation


sofie johnsson här,
i min blogg får du läsa om mitt liv, se mina foton och kommentera mina minnen om du vill.
puss & kram ♥

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

vilken är den bästa sporten?
 fotboll
 innebandy
 basket
 hockey
 handboll

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards